Szablony Mandali


Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności, a także dostarczenia Ci odpowiedniej reklamy. Jeśli kontynuujesz przeglądanie witryny, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Szczegółowe informacje można znaleźć w Polityce prywatności i umowie użytkownika.

Kiedy kolorowa stylizowana forma mandali tybetańskiej zostanie zakończona, bhakta kieruje się przez kroki medytacji. Są one przeznaczone do poruszania go poprzez spotkania z aspektami samego siebie, które utrudniają mu pełną realizację czystej świadomości. Część techniki wymaga pogłębienia zrozumienia tradycyjnych symboli w mandali poprzez osobiste doświadczenia. To wewnętrzne dzieło ułatwia wizualizacja oparta na mandali. Bhakta wywołuje mentalny obraz postaci w mandali. W umyśle oko koncentruje się na tych obrazach, przenosząc je poprzez wymowne relacje z samym sobą.

Szkoła buddyjska Wadżrajana (tantryczny buddyzm) ma bardzo złożony zbiór rytuałów. Aby pomagać uczniom w zdobywaniu oświecenia, wykorzystują szeroki zakres fizycznych dyscyplin i narzędzi, w tym mandali. Ta szkoła uważa, że ​​osiągnięcie oświecenia tradycyjnymi metodami wymaga bardzo długiego czasu, nawet wielu żywotów, a metody stosowane w Wadżrajanie mogą przynieść ten sam rezultat w ciągu zaledwie jednego życia.

Wczoraj otrzymałem moje utracone i przez ciebie ponownie znalazłem porządek. Bardzo szybko muszę powiedzieć! Dziękuję i dziękuję za usługę. Jestem bardzo zadowolony z tej podwójnej płyty Ustad Shujaat Husain Khan. Myślałem, że to stracone na zawsze i teraz mogę go dodać do mojej kolekcji CD. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości znowu kupię w sklepie internetowym. Masz wspaniałe przedmioty do zaoferowania!


Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sobie, znajdź drogę w utkwionym miejscu, poszukaj jasności o czymś nowym, które rośnie, lub po prostu spróbuj nowej kreatywnej praktyki, która oferuje nowe spojrzenia i okazję do uważności, dziennik mandali może być dla Ciebie. Otrzymasz trzydziestu dziennych monitów, a każdego dnia będziesz pracował nad takimi tematami, jak gra, zaufanie, cień, chaos i równowaga.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mandale, mandala : słów mądrych kilka

Mandala – sztuka rysowniczego piękna